
終於讀完中六中七,好多感受!!!!
真係學到好多好多野,
學做人,讀書!!
我真係唔係好中意我果班,
但我好中意nmc d teachers!!!
成間學校都好free,冇咩讀書壓力.
最後一次考試既成績對我冇咩感覺.
我知咁樣講會俾人打!
我知如果我低分過人我會好炆!
考acc之前我煩好耐
我一方面唔想令人失望,另一方面又唔想輸.
不過我份人係咁.
最後我真係dum低左同人爭個心
因為一諗起我好辛苦!
做完都覺得好差
全部錯頭頭d野
最後結果係最高分,
kc話未考之前已經知,因為我勤力.
我冇咩好講.
我唔覺.唔知.
我真係冇野好講.
考完成個mock都冇咩特別
冇人讚冇人鬧咩都冇
得返d成績.
唔知唔知
我好煩好亂好upset.
我唔知黎緊依2個月會發生咩事.
我唔知關係會變成點.
起碼一定唔會好似以前咁
因為係我俾人甩開先.
唔好話俾我知我得到好多知識.
我淨係知由8月開始我好似個癲婆
日日都勁低能,日日都俾人呃
日日返學都好似上晒鋼咁.
知道會咁既,唔好俾依個習慣我.
更加唔好俾我知道你依幾個月黎係呃緊我
唔好用"忙","唔記得"做藉口.